Reklama
  • Wczoraj, 30 czerwca (13:10)

    Składniki: na 4 porcje: świeży imbir (ok. 5 cm), 2 ząbki czosnku, 2 papryczki chili (zielona i czerwona), 2 łyżki ciemnego cukru, 2 łyżki octu ryżowego, 2 łyżki sosu sojowego, sól, oliwa, 60 dag łaty wołowej, oregano, 20 dag pomidorków koktajlowych, mieszanka sałat.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:05)

    • 500 g mielonej wołowiny • 300 g mielonej wieprzowiny • 1 jajko • 1 bułka namoczona w mleku • 1 drobno posiekana cebula • 2 posiekane ząbki czosnku • 1 garść posiekanych listków świeżej mięty • sok i skórka starta z 1 cytryny • 1/2 łyżeczki mielonego imbiru • 1/2 łyżeczki kuminu • 1 i 1/2 łyżeczki oregano • 1/2 łyżeczki mielonej kolendry • sól i pieprz do smaku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 1 kg żeberek ● 4 łyżki płynnego miodu ● 3 łyżki oleju z pestek winogron ●łyżka świeżego, startego imbiru ● 1/2 łyżeczki słodkiej susz. papryki, sól ● 1/2 łyżeczki świeżo zmielonego kolorowego pieprzu ● dodatek: 4 kolby kukurydzy i np. sałatka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 1 kg żeberek ● 3 cytryny ● 2 łyżki koncentratu pomidorowego ● cebula ● mielone: ostra papryka, imbir ● 3 łyżki oleju ● łyżka miodu ● sól pieprz; jako dodatki do zgrillowania: pomidory, cebula oraz ziemniaki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 27 czerwca (13:00)

    ● 1 kg żeberek ● czerwona papryka ●cebula ●4 ząbki czosnku ● łyżka koncentratu pomidorowego ● 2 łyżki miodu ● łyżka czerwonego octu winnego ●sól, pieprz, papryka słodka i ostra w płatkach ● olej ● bazylia ● sałatka do podania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 czerwca (08:00)

    Składniki na 6 sztuk: 1 szklanka białej fasoli, 1 jajko, 1 mała cebula, 1-2 ząbki czosnku, ¼ strąka czerwonej papryki, 3 łyżki płatków owsianych, 3 łyżki mąki pełnoziarnistej, 2 łyżki posiekanego koperku, 1 łyżka masła, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 czerwca (08:00)

    Składniki na 10 sztuk: 5 średnich ziemniaków, 2 średnie cebule, 1 ząbek czosnku, 10 dag kiełbasy lub wędzonego boczku, 2-3 łyżki śmietany 18 proc., ½ pęczka szczypiorku, 20 dag wędzonego oscypka lub innego wędzonego sera, olej do smażenia, np. rzepakowy, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 czerwca (08:00)

    Składniki na 5 porcji: 60 dag schabu, piersi kurczaka lub indyka, sok wyciśnięty z 1 cytryny, 1 łyżeczka miodu, 2 ząbki czosnku, 15 dag wędzonego boczku w plasterkach lub szynki, np. szwarcwaldzkiej, 2 pęczki natki pietruszki, 6 łyżeczek musztardy np. sarepskiej, olej, np. rzepakowy, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 czerwca (08:00)

    Składniki na 5 sztuk: 50 dag wołowiny, np. z udźca (można też zrobić kieszonki ze schabu), 3-4 łyżki oleju, 1 łyżka octu balsamicznego, ½ łyżeczki przyprawy do grilla, 2 ząbki czosnku, szczypta chili, 1 mała cebula, 20 dag mrożonego szpinaku, 10 dag sera mozzarella lub pleśniowego, np. Lazur, ½ strąka żółtej papryki, 1 łyżka masła, gałka muszkatołowa, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 czerwca (08:00)

    Składniki na 6 sztuk: 6 placków tortilli, 2 średnie polędwiczki wieprzowe (ok. 60 dkg), 2 czerwone cebule, 1 szklanka czerwonej fasoli konserwowej, ½ szklanki kukurydzy konserwowej, ½ pęczka grubego szczypioru, 20 dag żółtego sera, np. gouda, sól, pieprz, olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0